1 Dec

4grader och mulet, precis som de inte ska vara en vintermånad. Jag som är en av få stockholmare, som faktiskt tycker om vintern, missade så klart bästa vintern på flera år, förra året, då jag befann mig på andra sidan jordklotet fram till mars månad. Och starten på denna vinter säger dom har varit den sämsta på 9år. Gudarna verkar vara emot mig...

Idag hade jag iaf, när jag är klar med frukosten, över till mina bröder, så ska vi se på lite film. Och sedan ska jag nog en sväng till centrum för att titta runt på lite ny skid-utrustning.

Och ikväll ska jag iväg på middag till min kusin med familj och fira födelsedag, tror de är 9 han fyller, men är inte säker :p

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jaa, precis han har varit med där.. Jaa, gårdagen var riktigt mysig :) Snö har vi fått en hel del här uppe så nu tycker jag nog att det räcker och inte behöver komma så mycket mera :p Haha :) Men det är väldigt fint ute nu iaf med all snö, det lyser ju upp lite iaf :)



Så du ska på 9års-kalas, trevligt :) Vad blev det för present då? :)

2009-12-01 @ 20:11:15
URL: http://maadeleiine.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0