Ett tag sedan

Det var nu ett tag sedan jag skrev här.
Det har varit en helg hos mormor och en vecka med massa rännande och fixande inför att åka upp till Lofsdalen. Men nu börjar jag faktiskt se att de närmar sig, och att jag nog hinner med allt jag har tänkt. Största problemet just nu är att mina Täckbyxor är helt borta, och då menar jag HELT BORTA. Har letat överallt minst 5 gånger. Tom ringt till jobbet och kollat om dom var där, inte för att jag vet varför dom skulle varit de, men även de är uteslutet nu. Om jag inte hittar dom ikväll så blir det till att köpa nya imorgon. Jippi... not, jag som trodde att mina utlägg var färdiga nu...

Aja, här kommer ett litet roligt klipp iaf :)


Kommentarer
Postat av: Emma



Jajemän nu bloggar jag igen :p Har pratat med min sjukgymnast idag om mitt samtal med läkaren i fredags. Ska ge han en chans till nyår om jag inte upplever någon skillnad i hans bemötande mot mig kommer jag byta..



Låter som dina täckbyxor har levt sitt eget liv :p Hoppas du hittar dom :)

Pussar!

2009-12-08 @ 16:39:01
URL: http://emmaochhundarna.bloggagratis.se
Postat av: Madeleine

Blev riktigt less igår när jag insåg att tåget var inställt..:p Men jag ska nog inte klaga så mycket för det brukar faktiskt gå väldigt smidigt att åka tåg mellan Östersund och Ånge :)

Nej då, det finns en del snö kvar men det är absolut inte lika mycket som det var i början av förra veckan.. Då var det riktigt vackert ute med all snö som klädde träden :)

Nu är allt finemang.. :) Hade en liten downperiod förra veckan men nu har allt ordnat upp sig till det bästa :)



Hur är det själv? :)

2009-12-08 @ 16:54:06
URL: http://maadeleiine.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0