"Vara sant, för bra för att vara sant"

Haft en riktigt trevlig kväll hos M. Vi kom på att vi nog inte sets sen 1½år tillbaka, då vi varit ute o flängt i världen i omgångar. Flyttat in till en liten trevlig studentlägenhet i stan på 19kvm. Var verkligen i minsta lagat, men men, han trivdes iaf. Medan jag var där fick jag även ett uppmuntrande samtal, mina täckbyxor var funna, som jag anade var det moder själv som hade städat undan dom. Men nu slipper man de jobbiga utlägget för ett par nya som jag annars behövt göra imorgon. Men ner till centrum ska jag iaf. För när jag kom hem och öppnade posten. Då låg där en avi att hämta ut min mobil som är tillbaka från lagning nu. Så många bra saker på en o samma dag, nästan för bra för att vara sant :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0