Bild (solnedgång i skärgården)


Kommentarer
Postat av: Emma



Jag vet är så glad över snön hehe.. :) Snö ska det vara på vintern! :p



Snölooping ala Kiara ser ut så att Kiara slänger sig med huvudet först i snön och så skjuter hon sig framåt med huvudet under snön en bit om och om igen.. Det är snölooping ala Kiara :p Sedan kommer det upp ett vitt snömonster haha.. ;)Hon har hållt på med där sen hon var liten för sex år sen :)



Åh vad härligt det såg ut med sol och värme eller ett annat klimat :) Måste ha varit väldigt lärorikt! :)



Pussar!

2009-11-09 @ 16:03:03
URL: http://emmaochhundarna.bloggagratis,se
Postat av: Emma



haha ah fast inte en likadan som jag har på mig just nu :p Men jag har gjort en upptäckt att massa tanter har en likadan som jag har.. förhoppningsvis snälla tanter, känner mig som en pensionär haha :p



härligt första Kiara gjorde som valp när snön la sig och har som hållt i.. hon ser riktig rolig ut som ett snömonster.. hon är mitt lilla snömonster!



Det förstår jag.. Nånting du bär med dig hela livet.. men som ung ska man göra såna resor helt klart! :)



Puss Puss!

2009-11-10 @ 12:04:45
URL: http://emmaochhundarna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0