Dator dator...

Sitter med min dator i knät och håller på med syrrans dator. Det finns levande virus, den saken är klar, och min syrra är ett levande exempel på ett sånt! Först fick hon virus som hon lyckades sprida över hela nätverket, och utöver de så håller hennes dator på att krascha för att den är så överfylld, hon har seriöst 152mb ledigt på hårddisken. Och att bara starta datorn tar ett halvår eller två... Viruset är iaf borta, nu ska jag försöka rensa upp lite på datorn, tror inte jag formaterar den, då jag inte har några drivrutiner för grafik och ljud. Så har nog några timmar "kul" framför mig. Aja, får göra de i omgångar, har bara lovat att "börja" med den i helgen.

I övrigt idag har jag skickat in min mobil på lagning, kameran som är trasig. Hoppas nu bara att garantin tecker de. Så för stunde använder jag en gammal med trasig mic, så blir headset. Hade att välja på de eller den som joysticken är trasig på = kan inte använda T9, och då valde jag att ha headset.

Ha oxå gjort en mängd andra saker, men inget av värde att nämna, om ens detta ovan var de :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0