Duktiga Markus

Jag  gick upp redan klockan tio i morse, även då det tittades film till sena timmen inatt. Har hunnit med någolunda mycket idag faktikst. Iaf tycker jag de själv. Jag har hunnit rensa upp alla löv från infarten, tvätta bilen, okey att det är grått o mulet, men att ha som motargument "den blir ju smutsig igen" ja då undrar jag varför alla duschar var varannan dag, man blir ju smutsig igen ;)
Sedan har jag fixat ett överdrag till skotern, kanske inte satt 100% men, det finns nog inget färdigsytt överdrag som passar min ombygda maskin :p
I övrigt har jag inte hunnit med så mycket. Eller jo jag har sett filmen Crank. Klart udda, men enligt mig bra actionrulle :)


Kommentarer
Postat av: Emma



Nu har vi rätt så mycket snö hundarna är överlyckliga.. Kiara gör snölooping i snön :p



Söderhavet det lät spännande och härligt :) Ja då bör då få en vit jul annars är det något fel hehe..



Okej då kommer jag och hundarna och kidnappar dig så du får se snö och se Kiara göra snöloopingar haha..



Pussar!

2009-11-08 @ 13:34:41
URL: http://emmaochhundarna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0