En räv

Gjorde den klasiska idag. Städade bilen invändigt på lunchen idag. Tror ni inte att jag kommer på när jag står på färjan hem, att kassarna och handlingslistan ligger kvar på jobbet :p Men tror jag lyckades handla de mesta som stod iaf ;)

En liten inflik bara, sprang just förbi en liten räv ute på vägen!

I övrigt har jag precis hunnit med middagen. Vart lite småstressigt efter jobbet. Snabbt handla, hann sedan med en tallrik fil, för att sedan ner till hamnen o ha möte, som slutade för en halvtimme sedan. Och nu har jag fått lite middag i magen, och även gjort en lunchlåda. Fick bli köttbullar och spagetti, orkade inte med nått större nu när klockan är så mycket.

Nu är det dags för sängen.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Fröken Morfar

Haha bra att du svarade, du är här med ingen pissapa!



Vem är rikard palm? :P



Jasså, sysslar du med motorbåtar?

2009-11-04 @ 16:02:10
URL: http://fimpen.bloggplatsen.se
Postat av: Emma



Hoppas din dag har varit bra idag! :) Jag har faktiskt lyssnat på min sjukgymnast i veckan och vilat och vilat och åter vilat hehe.. :p



Inte? Trodde alla län hade såna siffror på alla tanter hahaha..



Här är det ocå grått och trist all snö är borta NOO!! hehe :o



Ja det hoppas jag! :))



Pussar!

2009-11-04 @ 19:20:47
URL: http://emmaochhundarna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0