Faceraped

Jag som för övrigt är en väldigt dålig användare av Facebook. Har iaf som standard att aldrig lägga till en person som jag inte vet vem han/hon är. Igår var det iaf en förfrågan från en Johan, som jag inte hade den blekaste aning om vem det var. Då minnet kan svika ibland, skickade jag iaf ett meddelande till honom, och förklarade snällt att jag inte kände igen hans namn, men frågade om vi kände varandra. Nu när jag öppnade min mailbox, fanns där ett svarsmeddelande (har så jag får mail när de händer nått).

"Ehh jag vet inte vem du e i alla fall, men jag blev faceraped av några kompisar herrom dan så det kan varit dom :S"

Det var ett nytt ord för mig, men klart intressant formulering "Faceraped". Man kan alltså bli våldtagen på Facebook.

Kommentarer
Postat av: Emma



haha.. men min nacke klassar sig med tanter känns det som ibland :p



Du jag håller med om IKEA.. :p Jag köper det jag ska ha sen vill jag hem.. Helst vill jag aldrig fara dit haha ;)



Åh måste ha sett gulligt ut.. ja vad ska man säga om mina hundar man kan knappast tro dom är 6- 7 år.. utan dom beter sig mer som unghundar :)



Nej har inte det.. Varit i Thailand dock.. :)

Det är ju du som aldrig är på msn hehe :p ;)



Pussar!

2009-11-11 @ 19:31:23
URL: http://emmaochhundarna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0