Mange Olson

Igår var de ännu mer segling. En hel helg fylld av enbart seglingssnack, och igår var det SSF årsmöte nere i hamnen. Dit även Mange Olson var inbjuden att prata om sina äventyr. Ett helt udnerbart sätt att berätta på och alla satt antingen och var stenkoncentrerade eller vek sig dubbla av skratt, om vart annat. Och hans lilla prat var planerat till 30min. Efter 1tim o 30 min sa han att han kunde fortsätta i evigheter men då skulle nog inte styrelsen bli så glada, så han avbröt.
Oavsett om ni är seglinggsintresserade eller inte, får ni någon gång chansen att lyssna på Mange, ta den!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jaa, men det är ju första advent på söndag och då vill man ju att det ska vara fint i fönstren med julgardiner, adventsstjärnor och adventsljusstakar :) Menar du att du inte har börjat och förberett första advent än? :p Haha :)



Låter som om att du har haft en riktigt bra helg!! :) Min helg har varit lugn, plugga lite och så.. Inget party, party med andra ord :p Men det tar jag igen i helgen ;)

2009-11-25 @ 12:58:18
URL: http://maadeleiine.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0