Pengar o Porsche

Dagarna flyter på nu och en på en passerar och läggs till räknadhögen. Dom senste två dagarna har bestått av mycket bryggläggning. Har väl lagt ut bryggor till en vikt av 75ton, bryggstenar på totalt 28ton, och X antal hundra meter kätting. Så man har varit lagom trött när man väl åkt hem på eftermiddagarna.
Idag passade jag iaf på att åka förbi A på vägen hem. Han köpte ny bil förra veckan som jag inte hunnit titta på tidigare, Porsche 997 Carrera S. Den var ganska OK... ;) En av dom värre bilarna jag testat om jag ska vara ärlig :p Efter provturen härjade jag runt lite med småbarnen innan jag begav mig hem. Fick även betalt för jobbet jag gjorde med hans båt för någon månad sedan. Komma för att prova Porschen och dessutom åka därifrån rikare, de är inte dåligt, borde jag testa oftare :p

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh, en porsche ;) Det var inte dåligt :)

Jag älskar allt som hör julen till och jag brukar vara ganska bra på att handla julklappar i tid så att jag ska slippa det sista veckan innan jul :p Men ibland blir det någon julklapp som får handlas in i det sista men då beror det enbart på att jag har haft svårt med att fundera ut vad jag ska ge :)Vart håller det seglarmötet till då? Min helg kommer bara att bli lugn, har inget speciellt inplanerat och det känns bra :)



Tack!! :) Jag kände att det var dags att uppdatera med en nytagen bild :)

2009-11-19 @ 20:28:42
URL: http://maadeleiine.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0