Tjänsteledigt

Ja då har man jobbat sista dagen för denna omgång på varvet. Antagligen så kommer jag tillbaka dit i vår. Men nu har jag tjänsteledigt på obestämd tid. Det väntar ju jobb uppe i fjällen snart :) (om de bara kan bli kallt snart o komma lite snö) Sista dagen fick inehålla lite olika, tagit upp några båtar, täckt lite och vi tog även upp en av våra små bryggor, enbart 10ton vägde vi upp den till. Intressant hur de ska gå för dom att ta upp dom stora bryggorna, som väger drygt 3x så mycket. Indirekt har jag lite jobb kvar på varvet. Ska faktiskt dit imorgon igen för att täcka min egna båt, byta till vinterdäck på bilen, och lite annat smått o gott. Men sedan så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0