-3

Inte nog med att det var kallt i morse och frosten hade klätt in hela bilen, så börjar även batteriet i min nyckel, bli dåligt. Vilket resulterade i att bilen inte ville låsa upp sig. Det finns ju även ett vanligt nyckelhål på förardörren, men tror ni inte att de låset hade frusit just idag. Efter någon minut lyckades jag iaf få nyckeln att skicka signalen till larmet och centrallåset att det var dags att släppa in mig. Sedan var det direkt på med rumpvärmen

På jobbet var det lagom livsfarligt pga frosten. Det första som behövde göras var att flytta lite båtar, men att gå runt på isklädda båtar är ingen lek. Och inte var det lätt att lägga till heller, då man inte såg något genom rutorna. Men vi överlevde alla, och ingen båt kom till skada. Även idag var det fin översvämning, vilket jag och chefen senare fixade till, genom att han tog stora hjullastaren och hämtade grus i mängder, samtidigt som jag tog lilla traktorn och jämnade ut allt.

Det var väl min dag i stora drag. Hämtade sista delarna till nya skotern, på vägen hem från jobbet. Så ska försöka få ihop den nu till helgen hoppas jag.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0