Badad båtmotor

D och jag hade precis riggat av segelbåten mer eller mindre problemfritt. Och jag skulle bara köra runt båten, från mastkranen, till lyftplatsen. Då plötsligt gick en gammal reklamfilm revy framför ögonen på mig. Det fanns en reklam för ett försäkringsbolag, då två gubbar satt och åkte båt, då plötsligt motorn åkte förbi dom. Ungefär så var det för mig. Jag hade som sagt var precis kastat loss och börjat puttra ut för att runda bryggan. Då plötsligt ansåg sig motorfästet vara lite ruttet och ville inte vara med längre. Och i vattnet låg där motorn, sakta sjunkandes. Fick iaf upp motorn ganska snabbt, och rengjorde den och hade den gåendes efter en halvtimme igen. Enligt D, så hade jag en aning förvånad min när motorn lämnade båten :p

Kommentarer
Postat av: Emma



Oh ja det var en bra dag är dock rätt sliten idag men det var värt det lätt! :) Hoppas du sov gott efter din dag. Måste sett lite roligt ut med motorn hehe :p



haha.. är det så det ska gå till kring kidnappning.. Är inte så hemma på det området :p Kommer och kidnappar dig fast det bör jag väl inte tala om kanske haha.. :)



Jo Öb hade massa päls som skulle bort men han är som färdig nu.. :) Då inväntar jag Kiara hon har inte fällt ur sig men hon brukar alltid fälla värre än Öb.. Hon har typ ingen päls kvar när hon är klar haha..



Ja då får ju hunden roligt :) så det låter kanon kul för honom, kanske inte för er sen som måste städa :p



Ja alla behöver släppa lite loss ibland.. Såg en dokumentär igår om ungdomar som jobbar på Sunny beach att släppa loss som dom är väl lite överdrivet tycker jag :p Men alla får leva som dom vill :)



Regnar det där nere fortfarande? :p



PussPuss!

2009-10-22 @ 12:38:06
URL: http://Emmaochhundarna.bloggagratis.se
Postat av: Fröken Morfar

Den mest romantiska maten som sveriges singlar hade röstat fram var sushi och på sista plats kom hamburgaren :P



Något jag tyckte var konstigt var att kebab kom på 4e plats.

2009-10-22 @ 20:22:10
URL: http://fimpen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0