Badkar

Vad är bättre, efter en hel dag då man frusit, än att hoppa ner i ett varmt bad?! Nu till problemet, var finns detta badkar!?!?!?!? Inte finns de nått i detta hus iaf. Och inte kommer de finnas de där jag ska bo hela vintern. Usch... Stället jag ska bo när jag börjar plugga nästa höst, måste ha de, helt klart ett kriterie!

Dagen har gått åt till att fortsätta fylla upp våra planer med båtar. Tror vi fick upp 5 nya båtar, innan jag och chefen, efter lunch drog och hämtade en bogserbåt. Även fast vi inte brukar ta hand om såna jobb, så har vi upptagningsmöjlighet och vetskap att göra såna arbeten. Och när närliggande varv har fullt, och båta håller på att sjunka får man helt enkelt rycka ut.
Det tog sin lilla tid, men till slut hade vi 30ton båt uppe på torra land.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0