:)

Nästan så man är kär ;)


Kommentarer
Postat av: Pauline

He he, nej ni killar kan duscha kallt. Vi tjejer med långt hår kan inte det, för det tar ändå dubbelt så lång tid att få ur schampot och balsamet ur håret :P Man är som en isbit när man kommer ur duschen då :)



Då blir tiden mycket bättre ;)



Ha en trevlig kväll du också :) Puss o kram

2009-10-07 @ 22:07:38
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Pauline

sv: Det låter lite :P Jag vet, men det är typ bara en månad det är så lite. Sen kör det igång igen när det är Mårten gås och julbord :)



Jag ska dit den 27dec, är borta i tre veckor :)



Man har väl känsel i huvet :P Och man ska väl tvätta kroppen också?



Go natt :P Puss

2009-10-07 @ 23:35:06
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Fröken Morfar

Oj, näe det kan inte ha känt så kul att ha varit i din sits heller då. Speciellt inte när du var så pass långt bort!

Tack :)

2009-10-08 @ 09:59:10
URL: http://fimpen.bloggplatsen.se
Postat av: Emma





Haha lånade systers stereo i somras men skönt att ha en egen nu :) Hur ska du överleva :p



Haha det här uppe snön är inte i södra delarna av vårt land, så kom du och våldgästa :p



Nä jag kände mig inte äldre alls.. :p Kanske jag gör det senare ibland känner jag mig som 84 med nacken haha.. sen blir jag tio och ser disneyfilmer med brorsans dotter. :p



Ja man ska väl se det så att man har turen att lära sig att man inte ska ta något för givet i livet :)



Okej härligt att du får jobba med dina intressen då :) När jag var helt frisk tränade jag mycket med hundarna allt möjligt, motionerade mycket som skidor med hund, springa med hundarna, promenera med hundarna i timmar. Jag gillar inte att vara still som vissa andra inte heller tycker som jag har läst hehe.. :p Självklart umgås jag med vänner oxå. :)



Iq-befriad :p Han vinner nog mycket med sin skönhet :) Hundar är ett trevligt sällskap håller jag med om :)



kram

2009-10-08 @ 10:37:55
URL: http://emmaochhundarna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0