Får man döda grannar?

Här trodde jag att alla onda ting var över i och med att helgen kom. Men så skulle man få lite sovmorgon hade man planerat. Tror ni inte att grannen sätterigång och börjar hammra och föra oväsen vid niotiden. Så gick ju inte sova längre, utan jag gick upp då. Fråga mig inte hur, men A, halvsyrran, lyckades sova fram till elva. Men då hade även hon fått nog av oväsendet. Dom håller fortfarande på... Så jag beger mig sen o är hos pappa ikväll. Kanske man slipper detta.

I övrigt ska jag slänga i mig lite mat nu, och sedan iväg med C ovh ta upp en båt. Själv ska jag ta upp mina egna båtar om nån vecka. Vem vet, kanske en sista tur med Rubbåten imorn om vädret tillåter.

Kommentarer
Postat av: Emma

Oh ja.. :p Stackars dig som inte fick sova på grund av dina grannar men det är lugnt jag sov för dig :p



Det som inte dödar det härdar.. Just nu blir det bara mer akut ju mer tiden går tydligen. Hoppet håller mig levande iaf :)



Du har vanan inne med andra ord :p



Aha en grispelle med andra ord :) mina hundar är matfanatiker så dom lämnar inte en gnutta mat kvar haha :p



Aha en lugn helg med andra ord :)

Härligt med sol iaf!! ha en trevlig Lördag! :)



Pussar!



2009-10-24 @ 15:36:07
URL: http://emmaochhundarna.bloggagratis.se
Postat av: Emma



Inte? haha jag som trodde de :p Jag har till och med tagit en eftermiddags tupplur för att orka umgås med en kompis ikväll :)



Ah jag har den inställningen att luta tillbaka mot och det är bra :)



Hundar är roliga dom har alla sina saker för sig :P

hehe.. hoppas solen dyker upp imorron då :p Idag har jag mest bara vilat som jag lovade min sjukgymnast, men ska hälsa på en kompis och se film och surra senare ikväll :) Hur ser din helg ut då? Händer det något spännande? :)



Pussar!

2009-10-24 @ 17:40:49
URL: http://emmaochhundarna.bloggagratis.se
Postat av: Fröken Morfar

Jo jag trodde faktiskt också att det var en kille först innan jag läste texten.

Jag tycker hon var söt på bilden och att det är sjukt att hon inte får ha på sig det om hon vill. Egentligen.



Haha, jag gillar bara sushi med avocadoskivor på eller den platta hitta nemo liknande stjärten ovan på. :P

2009-10-25 @ 01:29:10
URL: http://fimpen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0