Filmkväll

Jag sitter och följer en film lite smått och tror att jag snart drar mig mot sänge. Halvsyrran sitter o håller på att garva ihjäl sig, så filmen kanske är bra :p

Idag har jag levt upp till en till reklam. Hoppas att reklamerna tar slut med denna vecka. Dagens reklam blev en återskapning av OKQ8 radioreklam. Pappan som oljar smörjer motorn genom att hälla olja över hela motorn. När jag gjorde service av en motor, lyckades jag stöta ut 3liter olja över den. Vilket genererade 1½ timmer extra jobb med den båten. Så nu har jag verkligen förgyllt denna vecka. Och BMW Danderyd  förgyllde min dag. Jag bokade en tid för 1½månad sedan, och lämnade in bilen i morse. Vid två tiden så ringde dom och sa "Du får nog boka in en ny tid, vi hade inte alla delar hemma". 1½ månad hade dom på sig, och stereon har dom inte lagat heller, så har kvar lånebilen, och på måndag ska de få veta ett och annat...!

Kommentarer
Postat av: Emma



Ja hon konstaterade att jag blir sämre och sämre för varje vecka. Fick dock beröm att jag orkar hålla mig upprätt det var imponerande sa sjukgymnasten hehe.. nånting positivt iaf :)



Härligt! Att altt blev fint till slut med motorn :)



Aha jag slår till när du minst anar det ;)



Kan tänka mig det :) i vanliga fall besvärar inte det mig att mina hundar hårar dom hinner bara göra det i någon dag så så kör jag maratonborstning och så fäller dom inget mer haha..



Okej en snäll vovve hehe.. :) Då är det ju lugnt.. Såg det framför mig att hela huset var fullt med papper haha..



Ja det håller jag med om! :) Rock and roll!



Oh ja fortfarande vitt! halleluja! :)



Pussar!



2009-10-24 @ 12:16:14
URL: http://Emmaochhundarna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0