Handla två dagar

Då har man varit och handlat mat två dagar i rad. Igår var det verkligen jättetomt på allt i kylen. Men samtidigt som jag steg in på ica kom jag på att jag knappt hade några pengar på de kontot. Så då fick det bli en sak av varje, av de nödvändigaste. Och sedan hålla andan när man drog kortet i kassan. Men de gick. Så idag med lite mera pengar på kontot var det bara att fylla upp kylskåpet igen.

I övrigt så hittade jag min halsduk idag. T sa att han hade lagt den i bilen före paintballen i lördags. Och sen dess har jag inte sett den. Men den var uppklämd på hatthyllan i bilen, bakom ett nackstöd. Så nu blir det halsduk imorn igen ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Överlevde Måndagen iaf :) Usch för regn :p Tur att vi har snö här uppe.. Ja! vad gör du hemma? :p



Jorå min syster är så snäll :) Nu fäller inte Öb så värst längre har fått bort det värsta! :)



Ja du kan slänga papperet denna vinter eller ge den till någon annan behövande :p



Nej stor del i varför jag inte dricker hehe.. Fast jag saknar det inte så värst ändå :) Jag hinner sen! hehe :)



Haha ah det är sant plus att det finns många Lassie filmer ;)



Puss!

2009-10-21 @ 17:26:44
URL: http://emmaochhundarna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0