Huvudvärk blev Huvudvärk

Jag har suttit i telefon någon timme här på kvällen, och sedan varit och pratat med pappa. Jag hade förut lite huvudvärk, om jag verkligen skulle säga upp min chefs-position inom seglarskolan, för att plugga i norr. Och dom gör allt för att behålla mig. Dom ringde mig nämligen nu här ikväll och gav mig förfrågan om jag ville ta över P's (P är min chef) plats. Och jag har till mars på mig att bestämma mig. Vilket betyder 5månader till med huvudvärk och beslutsångest.

Orkar inte skriva mer nu. Är sängen som gäller, lär dock inte somna än på ett tag, då de kommer flyga bra mycket frågor/för och nackdelar, och annat dumt igenom mitt huvud.
Svarar kommentarer imorn.

Ha en superskön kväll.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0