Möte och paintball

Det var ett trevligt och intressant möte. Vi som driver juniorsektionen i Viggbyholm, hade bjudit in några föräldrar för att bolla idéer, och visa dagens verksamhet. För att sedan kunna få hjälp, och bygga detta till ett seglingscentra för stockholm. Och vi har verkligen lyckats hitta ett gäng eldsjälar. Redan bokat in nytt möte om två veckor.

Hehe, tittade samtidigt i min almanacka, och insåg att seglingen tar nästan mer tid nu på vintern än på sommaren. Det var möten överallt inbokat. Tur att det är så kul så man orkar med allt. Nu närmsta träffen är på lördag. Då jag byggt ihop en avslutning för alla instruktörer vi haft anställda under 2009, närmre bestämt 16st. Så på lördag klockan två smäller det. Först är det paintball i några timmar, följt av italiensk buffé och sedan efterfest. Så blir en hel halvdag. Kommer väl antagligen inte slockna förrän tidig morgontimme. Har en tendens att bli så när vi sätter igång. :p

Kommentarer
Postat av: Pauline

Det sa också pappa när han läste min blogg :P



Tack, jag har många "bad-hair-day" dagar :P haha!

2009-10-13 @ 22:49:53
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Emma



Javisst helt underbart.. Jag har gått för länge med denna smärta tyckte läkaren. Snart är jag på benen igen! :)



Det är bra att du försöker se positivt dagarna brukar bli så mycket trevligare :p Du är för ung att bli en gnällgubbe tänkte jag bara påminna dig om haha :p



Okej du verkar vara en driven person så du lyckas nog kanon med allt du bestämmer dig för att göra :)



Yes sen många år tillbaka haha.. :p Nu när jag är så dålig så ser jag mer än vanligt på tv. När jag var helt frisk så hade jag inte riktigt tid prioriterade annat då. men Desperate housewife har jag alltid följt hehe.. ;)



Puss och Kram

2009-10-14 @ 11:49:37
URL: http://emmaochhundarna.bloggagratis.se
Postat av: Fröken Morfar

jag pluggar radioproduktion i nya medier på en högskola uppe i pite!

Läste även radio på gymnasiet.

Och nog är det kul alltid!

2009-10-14 @ 16:43:53
URL: http://fimpen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0