Ren


Kommentarer
Postat av: Emma



hehe.. då var det tur att jag inte satte ut bilden som togs dagen efter kortet med mamma och Öb :p Det var riktig vinter då :)



Jodå har min lillebror han får lära mig :p Oh jag lyssnar på allt möjligt.. Allt från Johnny Cash till Volbeat typ.. Är en sån som väljer ut låtar ur varje grupp och blir helt kär i dom låtarna. :)

Själv då? :)



okej hehe.. Har du många syskon? :)



Zorro men vem vet kanske innerst inne är han en hjälte hihi.. ;)



Okej hehe.. lycka till med att ta det lugtn då ;) Jag ska nog inte göra så mycket än att finna carpe diem.. :p



Kramar



2009-10-10 @ 13:10:02
URL: http://emmaochhundarna.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Oj Shit.. :)



Ah Gyllene Tider är bra och Roxette.. :) Där ser man :p I walk the line med Johnny Cash hör nog till min favoritlåt den hänger med för varje år hehe..



Okej :) Jag har oxå tre syskon - En storebror, storasyster och lillebror :)



Jodå satt och slötitta på Marley och jag med mamma idag fast jag såg den igår :p och jag och mamma satt och skratta åt minnen av en schäfer jag tränade upp till försvaret han var jätte häftig och rolig ;)Han gjorde många liknande saker som Marley i folmen innan jag fick honom lydig :)



Kramar

2009-10-10 @ 19:24:13
URL: http://emmaochhundarna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0