SSG (Sveriges Sexiga Geografi)

Titta vad man kan hitta när man surfar runt på nätet :p

"I Haninge kommun ligger Handen. Inte så kul,
men med tanke på att Handen ligger mellan Fittja
och Trosa så blir det genast lite roligare... "

"Orten Grovare hade ett tag en vägskylt som visade
att det var 6 kilometer till orten, men skylten med
texten Grovare 6 blev stulen så många gånger att
avståndet plötsligt ökade med en kilometer så
skylttexten nu blev Grovare 7. Samma sak hände
tydligen med skyltarna gällande Porrarp."

http://www.intresseklubben.nu/ssg/


Kommentarer
Postat av: Emma



Ursäkta att mitt svar dröjde. Var så dålig igår så jag satt aldrig framför datorn.



Borstar alltid Öb innan tvätt för att få bort det värsta annars hamnar allt i duschen.. Sen naturligtvis måste man borsta honom efter.. Just nu kan jag inte böja mig ner så min kära syster borstar honom :)



Haha jag det borde man väl få om man blir kidnappad :p



Haha läst värre texter av folk som skriver i fyllan :p



Åh vad snällt men jag avstår från papperet :p



Bara en gång skönt.. Man har väl provat på att vara enormt bakis någon i sitt liv inte som brosan nu då :p Detta år har jag knappt festat nånting när jag har haft så problem men nacken. När jag var frisk hände det väl att det blev fest ibland. :)Jag hade så fullt upp med allt möjligt så jag festade nog inte så mycket som andra unga hehe..



haha hon valde själv att se Lassie två gånger :p Hon gillade scenen när pojken blir biten av en orm och Lassie kastar ormen nerför stupet :p



Puss!

2009-10-20 @ 13:19:36
URL: http://emmaochhundarna.bloggagratis.se
Postat av: fröken morfar

hahah jo dom verkar ju göra det.

Lite creepy! Tänk om man blir påverkad :P



Äsch då, katter är mysiga!

2009-10-20 @ 16:35:31
URL: http://fimpen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0