150% till 100%

Jag läste just ett blogginlägg om hur man har tid och ork till olika saker, och skribenten syftade mest på att skriva bloggar. Jag fick då själv en tankeställare, hur jag nu plötsligt har tid att sitta och skriva massa, när jag så sent som förra veckan jobbade 150%. Men det är just de, förra veckan har varit, och nu är nu. Jag driver en seglarskola tillsammans med en kompis. Vi har i år haft 15anställda instruktörer och ca 250 kids som har seglat. Och helgen som var, var sista tävlingen, och därmed även undanplockning inför den snart kommande vintern. Att driva en så pass stor organisation tar så väl på krafter som tid, ibland är de hellugna veckor, och ibland är mer än 100%. Sedan att ha ett vanligt heltidsjobb utöver detta, det ger inte mycket fritid över. De två senaste veckorna har jag jobbat 08,00-24,00.

Men nu är som sagt var seglingen mer eller mindre passé, och därmed är jag nästan nere på 100%. Vipps så har man tid över till att iaf ge bloggning ännu en chans :)

Kommentarer
Postat av: BECKY

jag praktiserar i en matbutik och jag har skärt mig på kartongerna när man ska packa upp varor :)



Jo, lill tjejen vill igentligen sova i sängen med men hon löper nu och sen tycker jag att det är bra att hon lär sig att hon inte ska sova där :)

Du får lägga ut kort på vovven.

2009-09-14 @ 22:45:12
URL: http://becky84.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0