Blodpudding

Tro de eller ej, men det går faktiskt totalmisslyckas med tillagningen av blodpudding på mera än ett sätt. Det ena sättet är ju att totalbränna skivorna. Det andra sättet lyckas man med om man först kör blodpuddingen lite för länge i mikron, efter att den varit djupfryst, och sedan försöker skära den. Jag lovar det blir bara småbitar av allting! Så jag, som annars brukar få kommentaren att jag är en duktig kock, lyckades idag med att skapa en ny maträtt, blodpuddingsröra. Dock smakade de ganska bra ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Visst är hon rå cool min mormor :D ?



Jag föredrar att inte berätta vad som hänt innan jag vet hur domslutet blir :) då kan jag återkomma.

2009-09-24 @ 20:16:18
URL: http://theresens.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0