Dagen i stora drag

Tänk, man går upp sent och ändå kan man vid dagens slut känna att man verkligen har hunnit med mycket och att man gjort nått vettigt med dagen.

Jag har hunnit med att

*Städa friggeboden, så man faktiskt kommer in och kan gå i mittengången, och allt står längs med väggarna
*Städa garaget, Så man slipper hoppa över alla mina saker som låg på golvet, så som verktyg, och skoterdelar
*Skruvat ihop lite flera delar på skotern. Snart är den klar.
*Tvättat bilen inv och utv
*Vaxat bilen
*Hämtat ut hyrbil inför morgondagen, då min bil ska in på Storserice

Och sedan har jag hunnit med frukost och middag.

Inte dåligt pinkat om jag får säga de själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0