En dag till sjöss

Efter min sega start på dagen med sen frukost, låg lunchen hos min morbror sedan nära på schemat. Efter lunchen bar det ut på sjön. Jag hade ju nämligen lovat min morbror att serva hanns båt. Så det blev en dag på jobbet för min del. Men det var klart trevligt, och servicen gick väldigt smidigt. Sedan att jag upptäckte att han har ett större utlägg framför sig, då hans ena turbo håller på att packa ihop, var väl mindre kul. Jag har även fått svara på hundratals frågor från hans lilla son, som är väldigt intresserad av motorer. Och jag tror att jag från en redan hög plats på listan över folk han ser upp till, har jag nu nog stigit ännu några snäpp. I övrigt fick vi en riktigt fin dag på sjön, på vägen till och från jobbet. Kan inte bli mycket bättre avslutning på säsongen (för hans del då hans båt åker upp på land imorn).

Nu är det åka över till pappa på middag som gäller.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0