En lördag

Som jag skrev i "morse" så blev de en fin sovmorgon. Men resten av dagen har jag minst sagt rört på mig. Det blev till slut 6timmars jobb nere i hamnen. Det var täckningar av alla segelbåtar, och lite allmän städning. Så nu är det mer eller mindre klart inför vintern. Sedan att mitt och C's jobb med planering och liknande inför nästa säsong, det är en annan sak.
Väl hemma fick det bli makaronipudding med kyckling, tillsammans med syrran. Och nu vi på superstars. Inte de bästa jag sett, men okey, och sedan får det väl bli en film.

Några förslag på film?


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag flyttar själv, om man inte räknar med katten då vill säga :)

2009-09-20 @ 10:41:52
URL: http://theresens.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0