Fil sylt och flingor

Jag hade satt min mobil på väckning klockan 11,00. Men när klockan slog 10 vaknade jag, var inte trött längre och dessutom kallade naturen. Har ju faktiskt lyckats sova 11 timmar inatt, vilket är ganska skönt. Är inte ovanligt att jag har massa måsten på helgerna oxå, och att jag därmed missar mina extra timmars sömn, som jag blivit av med tidigare i veckan. Men nu fick jag igen lite för gångna veckan. Nu sitter jag i morgonrock vid matbordet och har tryckt i mig en tallrik med fil, jordgubbssylt och flingor. Riktigt gott om jag ska vara ärlig, nästan så jag funderar på att ta en tallrik till. Men o andra sidan blir det lunch vid 12tiden. Är bjuden till min ena morbror att äta lunch med dom. Då jag och min morbror sedan ska ta hans båt till jobbet, för att serva motorerna. Imorgon är nämligen säsongen över för hans del, då ska den upp på land. Och det är lättare att serva när den ligger i vattnet.

Ps. Är det någon som vet varför man/jag fryser så lätt om fötterna... Har 21 grader inne, men fötterna tycker det är på tok för kallt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0