Grattis!

Vill gratulera en jag känner, dock inte så nära, utan känner hennes pojkvän sedan 6 år tillbaka. Terese Fredenwall, Grattis!!! Som har lyckats komma så långt i sitt liv. Hon är idag framgångsrik artist och låtskrivare. Har skrivit låtar till artister så som Danny, Jenny Berggren (Ace of Base) och skriver nu material till melodifestivalen. Det är häftigt hur långt vissa kan gå. Första gången jag hörde henne, hörde jag direkt att hon kunde gå LÅNGT, och de har hon nu gjort, och längre kommer hon gå.

Om någon vill titta in och kanske lyssna på lite material så gå in på

http://www.teresefredenwall.com

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag skulle bara ha ett papper påskrivet så att jag får lite pengar av försäkringskassan ;)



Njaa, jobb har jag :P Dock inte värsting lön ;) men jag klarar mig alla fall. Sätter in ganska mycket pengar på mitt sparkonto också :)

2009-09-29 @ 20:39:21
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0