Höst

Idag var det en kall dag, och nu märks det att hösten är här. Tidigare har det bara varit kallt varje morgon, och när man väl kommit fram till jobbet vid 8tiden har man mer eller mindre kunnat gå ur bilen, och jobba en hel dag i bar långbyxor och en långärmad. Men igår kom hösten utan att jag var beredd. Hade inte ens med mig någon jacka, då jag hade hyrbil till jobbet. Så fick ta en av våra regnrockar för att hålla värmen. Och idag gick jag hela dagen med fleece och funderade till och med på att dra på mig ännu mera kläder. Nu är hösten nära!

Kommentarer
Postat av: Pauline

sv: Jo, jag hittade jackan, den var förstor nu :P

Naaw, men visst blev jag sötare i klänningen med snygga naglar? ;) ha ha!

2009-09-22 @ 22:01:59
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0