Jag ur funktion...?

En nära vän till mig har stora problem med hennes knän. Hon berättade för mig i vintras, att hennes högerknä en gång hade låst sig när hon körde bil och hon närmade sig en korsning med rött ljus. Men att trycka ner bromspedalen just då var en omöjlighet. Jag berättade då för henne att jag, dock väldigt sällan, fick lika dant med mitt vänsterknä, och därmed hade svårt att trycka ner kopplingen, dock kan jag fortfarande de. Nu sedan april, då jag sitter o kör 10mil varje dag, uppenbarar sig knäproblemet mycket oftare. I vanliga fall så brukar det komma ungefär två gånger i veckan. och nu har det uppenbarat sig två gånger på två dagar. Så gäller att de inte händer flera gånger denna vecka nu.

Är detta något som höjer min redan 16% invaliditetsgrad jag har?

Kommentarer
Postat av: Anna

msn?=)

2009-09-16 @ 17:32:47
URL: http://annapalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0