Jobb Jobb

Jobba över för att slippa åka och jobba. Det var precis vad jag gjorde idag. Just nu när jag kommit in i min "lugna" tid. Så har jag lite väl mycket jobb att sköta. Bland annat skulle jag direkt efter mitt vanliga jobb, åkt och hämtat ut lite saker, till seglingen, som jag sedan tänkt att fixa med. Men då jag "råkade" jobba över på båtvarvet, hann jag inte till affären innan dom stängde. Men tro inte att jag sölar för de. Direkt jag kom hem satte jag mig med massa pappersarbete för seglingen. Nu är iaf de mesta fixat, och min middag, varma mackor och en tallrik med hemmagjord rabarberkräm och mjölk, ska nu avnjutas i soffan.

Fick nu här på kvällskvisten oxå veta att min chef i lofsdalen har fått sin lilla bebis nu. Välkommen till jorden lilla L!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0