Kallare kallare

Nu blir det bara kallare och kallare. Jag åker till jobbet i långbyxor och långärmad, och mycket rumpvärme på i bilen. Men när jag väl kommer fram till jobbet, så har solen hunnit stiga så pass att jag inte behöver någon jacka när jag jobbar. Vissa eftermiddagar är till och med så varma att man kan ta av sig till t-shirt. Men varje morgon denna vecka har varit en pina att gå ut till bilen. I måndags var det 9grader, tisdags 8grader, onsdags 7grader, torsdags 6grader, och idag, hade det sjunkit ännu en grad, jupp 5 grader visade termometern. Herregud snart skriker bilen om halkrisk, och man måste srapa rutorna på morgonen. Var osäker på om hösten skulle komma i år. Men nu är den bra nära!


Kommentarer
Postat av: Therese

Nu blev det mycket att hålla koll på. 1. Jag flyttar till ett litet hus på mina föräldrars vänners tomt. En liten etta som jag kommer att hyra ett tag framöver. Jättefin är den! Bilder kommer att komma upp. Nja, alla ämnen går vi faktiskt inte genom :) Utan nu är det mer didaktik och pedagogik i svenska och engelska vi läser. Rätt tråkigt om jag får säga det själv.



Angående affärsideén så får du ju jobba på den ;) Om jag bara ska vara assistent så kan jag ju inte komma med hela upplägget. Du är ju hjärnan bakom allt!

2009-09-19 @ 08:42:13
URL: http://theresens.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0