Klart

Nu är köket rent o fint igen, och det står till och med en lunchlåda i kylskåpet. Att städa upp efter sig är aldrig kul, men jag har kommit på att det är mycket lättare att göra det på en gång. Innan högarna blir för stora. Att stå och diska massa disk måste vara de tråkigaste som finns! Dock fuskar jag och kör nästan allt i diskmaskinen, men tex stekpannor och skärbrädor får handdiskas. Stekpannorna blir dåliga och bränner när man ska steka om de åket maskin, och skärbrädorna formar om sig och blir alldeles skeva.

Oj upptäkte att jag missade klippa höger lillfinger nagel igår, så här får detta inlägg sluta, nu ska de klippas nagel.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Det var mobilräkningen och halens-faktura :P



Jag menade nog skidinstruktör ;) men båtmekaniker låter också intressant :P



Jag vill ju helst ha en stor bil, för jag trivs bäst i såna. Jag hatar verkligen små bilar, får klaustrofobi :P he he. Men sen får man tänka ekonomiskt också, stora bilar kostar mer :P

2009-09-16 @ 21:16:54
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0