Middag

Två hamburgare, 1½dl makaroner, ketchup, hamburgedressing och 1L mjölk senare är min middag avklarad. Om inte annat så är den både nyttigare och billigare, än att åka o köpa pizza eller liknande. Kom hem för en timme sedan, och kände verkligen inte för att laga mat. Så detta va de snabbaste tänkbara alternativet. Och magen min är nu mätt och glad. Han var lite lätt hungrig innan då jag inte ätit något sen lunchen vid 12tiden. Direkt efter jobbet stack jag nämligen till hamnen för att kolla över en kompis motor som gått dåligt, och även göra en vanlig service på den. Tog tre timmar innan allt var klart. Och från att knappt startat, till att gå helt klockrent. Kan man få ett bättre resultat...!?


Kommentarer
Postat av: Pauline

Det är för att vi är skåningar och ni är icke-skåningar ;) HAHA!



Det bjuder jag på :)

2009-09-26 @ 02:58:54
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0