Morgon...?

Hur långt in på dagen kan man egentligen säga "God morgon"? Är det inom loppet av en timme från de att man vaknat? Är det fram till klockan 12 på dagen? Eller är det helt upp till en själv?

Jag har iaf nyligen vaknat. Dar dock hunnit med att sortera lite smutstvätt och även ätit en tallrik med havregrynsgröt. Det är förvånansvärt gott. Egentligen ska det vara med hemmagjord äppelmos. Men nu fanns inte de, så fick bli lingonsylt. Jag har nog inte ätit gröt sedan vintern 07-08. För på sommaren äter man inte gröt, inte jag iaf. Och hela gångna vintern var jag ju bortrest. Men i vinter blir det nog desto flera gånger. Måste bara se till att skaffa med mig en mikro tills jag åker upp till Lofsdalen.

Nu blir det till att gå ut med hunden en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0