Skrapa Skrapa Skrapa

I morse när jag gick ut till bilen, tittade jag på framrutan. De såg inte ut som vanligt vatten, i sånt fall väldigt tjockt lager. Men då är det andra saker som inte stämde överens, så som att, hur ligger de still på en framruta som lutar... På ett sätt var det "ett tjockt lager vatten". Det var is... Dom kalla nätterna är här nu på alvar.
Så fick starta bilen och sätta på full värme, rulla fram bilen en meter, för att komma in i garaget, för att sedan leta is-skrapa. Självklart hittade jag ingen. Men fick bort isen ändå.

På vägen hem fick det iaf bli att köpa två nya mössor, då jag gick och småfrös hela dagen. Och väl hemma igen letade jag rätt på min is-skrapa. Den låg direkt innanför garageporten, dock under en kasse :p

Kommentarer
Postat av: Pauline

Tack :)

Det var kyckling, champinjoner med pepparsås. Det var inte gott :S Såg ut som att katten hade spytt upp det .



Jag är med i Jobbgarantin för ungdomar på arbetsförmedlingen. Det innebär att jag ska fylla i ett papper varje månad hur mycket jag har jobbat och därefter får pengar :) Lite extracash med andra ord ;)

2009-09-29 @ 22:06:11
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0