Snabbt hemma

En ovanligt kort jobb dag har gått förbi. Kom till jobbet först vid 9 tiden, efter att ha lämnat in bilen, Och behövde åka en timme i förväg för att hämta ut den igen. Då är man plötsligt 7'000:- fattigare, men förhoppningsvis så får man igen lite när bilen säljs.
På jobbet i övrigt hann jag bara med att jobba med en enda båt, och inte ens de hann jag klart :p En motor som bara gick på tomgången, men nu har jag bara finjusteringarna kvar till imorgon, så det är skönt att jag iaf löst de stora problemet :)

Nästa anhallt för min del är Rehab centern. Har tid hos min sjukgymnast. Och det behövs verkligen. Är nu två veckor sedan jag var där sist, och det känns...

Men vi hörs säkert lite senare ikväll igen.

Ha en fin kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0