Söndag

Sovmorgon idag igen! Dock "bara" till klockan halv elva. Men känner mig ganska så utvilad ändå. Just nu sitter jag med en stor tallrik fil och flingor mellan mig och datorn, och precis lyckats få en flingbit mellan tänderna. Mindre trevligt...

Vad händer idag då. Det är 16grader, sol och inte ett enda litet moln på himmelen, så måste nog passa på att vara ute lite. Funderar på att rensa upp lite i friggeboden lite, så jag får in mina vinterdäck, som har legat ute sedan jag köpte bilen i maj. Städade här i förra veckan upp lite i garaget så jag fick in min extra uppsättning sommardäck på väggen där. Så städningen tar väl några timmar, då det i dagsläget går att gå in en meter in i friggeboden, sedan tar det stopp. Utöver de, behöver jag åka o handla lite mat. Har skjutit på de i två dagar nu, så det börjar verkligen bli glest i kylskåpet.

Detta får bli min grundplan för denna söndag.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0