Tidig säng

Jag tror fortfarande inte riktigt jag har hunnit inse hur tidigt jag går upp nu för tiden, de senaste året. För tillfället går jag upp 06,00 varje dag. Men tänker inte länger än att jag tycker säng tid är vettigt runt elva eller tolv. Tänker jag lite längre så blir det 6-7 timmars sömn varje dag, och sedan är det inte sällsynt att det blir kortare tid. Utöver de, blir det allt för ofta att jag missar sovmorgonen på helgerna. Så när får man sova ut.

Aja, ska försöka få mina 7 timmar idag.
Ha en fortsatt trevlig kväll för alla er som har några timmar kvar

God natt!


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad skönt att höra att man kanske slipper pipet om ett tag då. Det finns hopp! Nja leka med döden vet jag inte.. Roligt är det iallafall.



Min helg har varit fylld av jobb och träning. Heelt okej. Lagom ångest denna måndag dock. 4 dagar kvar till helg. Puh!

2009-09-21 @ 22:51:57
URL: http://theresens.bloggagratis.se
Postat av: Pauline

Naaw, så söt du är :) Men vi vill vara lite extra söta då :p

2009-09-21 @ 22:55:11
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Mia

haha aa visst är det ironiskt! Tror hela sveriges befolkning kan relatera till den känslan :p

2009-09-21 @ 22:58:54
URL: http://kiiisen.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Haha det förstår jag om du undrar : ) har varit med i en kör som hette con amore och den kören blev väldigt stor på den sista tiden. vi fick spela in våran lucia konsert som blev med i tv och sedan såldes på dvd i hela sverige och den var verkligen eftertraktad. spelade in något liknande ett annat år fast utan hela lucia utsyrseln osv osv. i slutskiftet av förra året fick vi även åka till italien och göra en konsert där för dem eftersom de blev förälskade i vårat kör : ) därför pratas det om lucia redan för det blir en konsert i år med fast inte med con amore eftersom de har lagt ner utan vi veteraner får vara med om vi vill ; ) det krävs väldigt mycket och folk har höga förväntningar på oss efter allt vi gjort så vi måste vara ute i god tid och träna : ) vet som sagt inte om jag orkar vara med eftersom det krävs mycket och när jag inte vet hur det blir med jobb:S



haha tycker du vi tjejer har det? ;D

2009-09-22 @ 08:41:49
URL: http://annavastero.blogg.se/
Postat av: Pernilla

hehe joo hade gärna velat...såna ungar förstör stämningen ju. Jo vi såg Ice age 3..

2009-09-22 @ 18:07:02
URL: http://mittliviettnotskal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0