"tidigt"

Blev kort tid hos pappa. Först middag, och sedan 1½ film, med pappa och ena brorsan. Eller ifall det ska bli helt rätt så såg jag ½1 film. Först så såg jag slutet på Iron Man, samtidigt som lite taco avnjöts. För att senare titta på nya Indiana Jones som gick på Canal+. Får jag säga det själv, så var den faktiskt sämre än dom tidigare. Men det är ändå en sån film man måste se en gång. Så nu kan jag stryka den från min lista, när jag väl skapar en lista :p

Höll iaf på att somna där jag låg i pappas soffa, så jag tog med mig hunden och åkte hem. Så nu blir det väl lite dator och sedan sömn ovanpå de. Låter inte helt fel om jag får säga de själv.

Kommentarer
Postat av: Fröken Morfar

haha, jag kan svara ;)

Egentligen är jag väl guldblond/ljusbrun ungefär.

Så just nu färgar jag håret!



Skolkade gjorde jag väl för att vi hade så himla kul!

Vi var ett stort gäng som alltid hängde och käka godis och snacka skit.

Sen hängde jag och min kompis med några som gjorde lumpen i vår stad också.

Och om min kompis var sjuk, stannade jag hemma med henne och var "sjuk" och tvärtom :P



Den sista frågan fattar jag nog inte riktigt :P



Och angående randen tycker jag det är rätt fränt själv ;P

Minns på dagis att jag var så stolt när man körde leken "alla som har blåa ögon får springa" osv.

Jag sprang alltid på brun och blå ;P

2009-09-27 @ 00:24:37
URL: http://fimpen.bloggplatsen.se
Postat av: Pauline

Jag tolkade som att du inte har druckit sen förra vintern, eller? :P Fick läsa det tre gånger :) ha ha!

Nu är jag hemma från krogen, herre gud, jag har druckit för minst ett halvår nu. Nästa fest blir inte förrän halloween :) ha ha!

2009-09-27 @ 04:56:13
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0