Vart tar dagen vägen

Upp 06,00 i morse, som vanligt. Och vipps så är klockan nu 19,00. Och jag har ingen aning om vart dagen har tagit vägen eller om jag har gjort något nyttigt. Jobb till klockan 17,00, hemma 18,00 lagat mat och ätit 19,00. Och snart ska jag ställa mig och plocka undan resterna och diska de som ska handdiskas.

Det var faktiskt en små intressant dag på jobbet idag. Igår eftermiddag tog jag och D fram en båt ut hallen, och började så smått att rengöra den. Detta då mäklaren hade ringt och sagt att han hade en spekulant som ville komma och se den idag. Så jag och D hade lite att göra på förmiddagen idag, då mäklaren och spekulanten skulle dyka upp vid 14,00. Vid lunch insåg jag att vi låg dåligt till tidsmässigt, vilket gjorde att vi bara tog 30min lunch. Klockan 14,09 låg båten i sjön och vi startade upp motorn, samtidigt som vi såg de två bilarna rulla ner till vattnet. Kan avslöja att den är lite fuskstädad på sina ställen.

Senare på eftermiddagen skulle vi blanda till glykol och vatten, 200liter av vardera, för att få en fin 50-50 blandning att vinterkonservera motorerna med, så inget issprängs. Saken var bara den att båda glömde bort vattenslangen. När jag väl kom på att vattnet stod och pumpade hade vi en blandning på 800liter och 25-75. Så imorgon bitti får det bli till att blanda ny glykol.

Kommentarer
Postat av: becky

nej tyvärr ryggen kommer alltid vara så. Tror inte att en naprapat kan vrida tillbaka ryggraden :) hehe..



Cora är duktig på att dra in skit. allt möjligt fastnar i pälsen haha

2009-09-16 @ 19:41:58
URL: http://http://becky84.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0