Vilat ut

Ja idag fick jag minsann sovmorgon. Tror inte jag har sovit så här länge, och ostört. Inte ens hunden väckte mig, eller tog mitt täcke eller liknande. Nej han låg snällt i fotändan och sov lika skönt o djupt som jag. Nu sitter vi båda och äter frukost, eller han står vid sin matskål och smaskar i sig, något som ser mindre gott, men enligt min ena bror som har testat, så är det "helt okey"... Vet inte hur mycket jag ska tro på de.

Efter frukosten blir det ner till hamnen o jobba. Men orkar nog inte vara där så länge. Det är den klara fördelen med att vara sin egen chef, att man kan mer eller mindre bestämma själv när och hur mycket man ska jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0