Mycket hinner hända..

Det har gått en hel vecka sedan de senaste inlägget. Har med andra ord varit en full vecka som nu kommit till sitt slut. Och tyvärr ser inte kommande vecka mycket bättre ut. Det har varit mestadels jobb, blir lätt så då man har en heltidstjänst, och sedan ska driva en seglingsverksamhet oxå. Dock har jag hunnit med lite eget. Har bla jobbat några timmar idag med min egna båt, som nu snart är klar att ta sin första simtur i min ägo. Den var i sjön förra året, men då fick jag inte full koll på motorn. Men nu är så väl motorn tillfixad, som de mesta andra i båten. Ser fram emot säsongen i skärgåden.
Har även hunnit med att bygga ljudsystemet i bilen, som jag planerat i nästan ett år nu. Så nu har jag en touchscreen i bilen med ljudprogram och drygt 18'000 låtar. Så kommer ta ett tag innan jag tröttnar på musiken som spelas i mina högtalare. Får ta o lägga up bild på de någon dag. Kommer väl även upp bilder på båten om jag känner mig själv rätt ;)

Ha en trevlig kväll. Själv ska jag hoppa igenom duschen och sedan sova.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0