Mors Dag

Ja, jag blev påmind vid frukosten, av tv'n att det är mors dag idag. Så var bara att gratta henne. Resten av dagen har spenderats på jobbet, jobbandes på min båt. Nog för att det går sakta,  men jag ser iaf att det går framåt. Så Inom en snar framtid ligger båten i sjön, och dags att ta jungfruturen med den. Nyrenoverad motor, all inredning håller jag på att byta ut, allt från klädsel till instrumentering. Så kommer vara en helt ny båt när jag väl är klar. I höst är det även dags att lacka om den hade jag tänkt. För kommer inte hinna de nu. Men det blir väl jobb med den under hela sommaren känns det som, då jag kommer sjösätta den långt innan allt är klart. C sa lite halvt elakt idag oxå, "Du kommer väl aldrig bli klar med den". Men på sätt och vis stämmer de, då jag alltid kommer vilja updatera något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0